Den osminkade sanningen ur olika synvinklar.

God... någonting!

Hej! Hoppas att ni hade en chill fredag.
Själv blev jag väckt av mamma klockan fem över 12, då det nästan var dags att luncha i farsta centrum. Jag slängde på mig en vit klänning från cubus, ett svart tunnt läderskärp, ballerinas från scorett, en hög kaluffs på huvudet samt ett par coola solbrillor.
iPoden fick göra mig sällskap ner.
Vi satte oss och åt på Café DiCorno där de har jättegod mat. Är ganska stolt över att jag lyckades ta något så pass nyttigt som lax och spenatpaj.
Men vet ni mina vänner, det var gott!
Jag passade också på att växla in 800 kronor till turkisk valuta, så nu har jag det gjort också. Sen när vi kom hem åt vi en varsin chokladbiskvie.

Senare, var jag med Emma, Johanna och Sandra. Sandra var det jättelänge sedan jag träffade så det var kul att se henne!
Vi pratade mest om massa saker och så. Men det var skönt att komma ut!
BTW! FICK ÄNTLIGEN TILLBAKA MIN KAMERA! :D:D:D *HAPPY*


Emmas hår, Sandra i vit tröja och Johanna som ler som en idiot! ^^

Sedan, alldeles nyss, passade jag på att ta lite kort... På mig själv. ^^ Jag har ju saknat att fota!
Då får ni ju också se mig in-action. Olika synvinklar, osminkad och hur jävla skadad jag ser ut när klockan närmar sig halv två på morgonen. Enjoy... eller något.

  
Svartvit                              Sepia                                 Svartvita-toner.

Är inte ett dugg seriös, så var inte oroliga. ^^  Men ibland får man bjuda på sig själv. :)

Nu ska jag chilla lite vid datorn och glutta på The Tonightshow with Jay Leno.

Ha det BÄST!<3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0