Det harmoniska ljudet av en helvettisk damsugare.

Shena!

Hoppas ni fick ett bättre uppvaknande än vad jag fick. Jag vaknade nämligen av att den skrälliga damsugaren åkte fram och tillbaka utanför mitt rum.
Lite bättre är det när "Through the monsoon" spelas på mobilen. Och att det ska vara tyst och tomt i huset. Vakna med hela huset för sig själv är ta mig tusan det allra bästa.

Så, som jag sa så kollade jag på hela Scrubs-marathonet igår på sexan. Efter elva avsnitt, fem och en halv timmar, hade jag sett igenom hela säsong sju.
Och inte ångrar jag det, det var jätteroligt att kolla på.
Ett av det bästa med den serien är när "The Janitor" dyker upp lite här och var, helt plötsligt, för att reta eller skrämma JD.
Han är snudd på tamejfan bäst! :D
Får ni chansen att se den säsongen, bör ni verkligen ta den. ;)

Förutom att ha slöat framför teven samt datorn idag, så var jag och mamma en sväng förbi farsta centrum. Mamma skulle handla lite nödvändiga saker, medans jag letade efter ett par bekväma, vita shorts. Och jag ska säga er, att det var det stor brist på. Det var ju synd... Så har ni några tips på vart det finns, säg gärna till!
Vi satt också ute på en av fontänerna som ligger på torget, och åt en varsin Twister, en av de godaste glassarna som finns!
Inköpte även en Marabou 200 grams mjölkchoklad på hemköp. Min all-time-favourite.

Ikväll ska det på femman visas en verklighetsbaserad film som heter något liknande med:
"16 år och gravid".
Tror bestämt att jag ska titta på den. :)

Ikväll blir det en av Maries favoritmaträtter som har hängt med sedan små barnsben; Köttbullar med potatis, brunsås och vinbärsgelé!
Åt det nästan varje födelsedag förr i tiden, hehe.

Hoppas ni får en mysig kväll. :)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: JULIA

tack! verkligen ^^

jag köpte ett par vita shorts på h&m förra året för 98 kr! Dom är super sweet ;D

2008-07-06 @ 21:17:57
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: maja

haha favorätt nummer 1 :D

2008-07-06 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0