Fatty fatties.

Shohosan!

Jag har sagt mycket om att ha ensamma slappdagar, men idag hade jag och Emma en gemensam slappdag. Jag gick hem till henne, och sedan gick vi till filmkedjan och köpte lösviktsgodis samt en varsin burk pepsi.
GOTT!
Så vitt vad ni har hört om mig, måste ni tro att jag är en riktig tjockis. ^^
Det borde jag antagligen vara, så som jag stoppar i mig. Men jag är faktiskt inte tjock, haha.

Väl hemma hos Emma, på väg hem från filmkedjan blev vi riktigt trötta och anfådda.. på en femminuters promenad!
Vi kände oss då som riktiga tjockisar faktiskt.
Inte nog med det, när vi var hemma hos henne, efter top model canada, så såg vi egenom hela Top Chef... Som btw är ett matlagningsprogram.
Så sitter vi där, anfådda med godis och läsk, och kollar på matlagningsprogram. Trötta som vi var fann vi det ganska roligt också. ^^

Efter allt socker och en liten portion med korvstroganof och ris, är jag alldeles uppsvälld. Mätt och matt.
Imorgon ska jag Emma och Gustav åka in till medis för att ha en liten picknick på bärsajjlepark. :) hehe, heter något annat, men jag vet ju inte hur det stavas.
Det ska bli kul, och det ska tydligen vara växlande väder så förhoppningsvis slipper vi regnet iallafall. För säkerhetens skull kanske man ska ha på sig något regnvänliga kläder.
Funderar på att fixa en hallonsmoothie att ta med mig, vad tycker ni? :)
Jag tar med mig pappas gamla telefon, som har en bättre kamera än min mobil så kan jag möjligen lägga upp lite photos när jag kommer hem!

Hoppas ni får världens bästa kväll. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0