Hopp hopp och iväg!

Godmorgon/förmiddag!

Hur är det med er idag? :)

När klockan var tio på minuten så väcktes jag av fina toner från Tokio Hotels "Through the monsoon".
Förutom att det var en aning tidigt så var det ett trevligt sätt att vakna på!

Jag bestämde mig att direkt ta ett varmt, skönt bad. Bra beslut, haha. ^^
Ett bra sätt att komma igång på faktiskt. :) Så nu är jag ordentligt vaken och relativt pigg.

Anledningen till att jag skulle upp så tidigt är ju för, som jag har sagt, att jag ska till Emmas landställe idag.
Så nu har jag packat det mesta; Lite olika sommarkläder, bikini, badhanduk och andra mer eller mindre tråkiga saker.
Även fast vi ska vara borta i två nätter och tre dagar så känns det bra att ha lite klädalternativ med sig. Bättre med för mycket än för lite som jag brukar säga. :)
Vi får hoppas att det är fint och soligt väder på Årsta Havsbad så att det blir mycket stekande och massvis med bad. Nu är jag faktiskt sugen på att få hoppa i i Sveriges svala badvatten. Och att det är havet man badar i är självklart bara ett plus!

Jag blir utan kamera (gud vad jag tjatar om kameror,hehe) men jag ska försöka få brudarna att skicka ett par stycken till mig sedan när vi kommer hem. Jag brukar ju skicka till dem så det ska nog gå bra! (:

Hoppas ni får ena trevliga dagar medans jag är borta, hoppas vädret är med er också!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

Ja? Mina kommentarer är bäst, man säger ju Shop 'til you drop. Dha! visste du inte? :P

2008-07-02 @ 12:02:52
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0