Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting.

Shoho!

Hur är läget med er idag? :)

Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar... Menmen, det är ju knappast rusningstrafik med besökare och kommentarer, hehe.

I förrigår så var jag, Nadja och Julia nere i drevan (aka hökarängsbadet/dreviksbadet) och badade. Eller ja, jag och Julia badade. ^^
Det var otroligt skönt i vattnet, så jag och Julia var som 2 små fiskar... Eller småbarn, haha. Det var superkul!
Efter det gick jag och Nadja till Filmkedjan, och sedan hem till mig och kollade på "Down with love" där Renée Zellwegger och Ewan McGregor är huvudrollsinnehavarna.
Jag hade sett den förut, men för Nadja var det första gången. En av de knäppaste filmerna hon hade sett! xD
Filmen i sig är rätt söt, men slutet rubbar HELA filmen. x)

Både igår och idag har jag varit helt solo. Men till slut fick jag nog av ensamheten hemma idag, och bestämde mig för att införskaffa mig lite sötsaker.
Inte visste jag då att de hade rea på Gina Tricot, så förutom en chokladkaka och en påse geléhallon, kom jag även hem med:
En svart tubtopp : 49:-
En vit tubtopp: 49:-
En blå högmidjad kjol: 49:- (kan även användas som klänning!)

Så jag kom hem nöjd och glad. :)
Imorgon kanske det blir något skoj med brudarna. Hoppas också då att någon vill följa med mig och äta middag ute någonstans, skulle vara trevligt.
Börjar också sakna Jelena, Johanna och Anna som tusan också. Var längesedan jag såg någon av dem, speciellt Jelena! :(

Ikväll är det både "American Pie" på tv, och The Simpsons + Family Guy. Kanske ska jag variera mig lite, och se på filmen istället?
Har ju i stort sätt sett alla Simpsonsavsnitt och de flesta Family Guy avsnitt. Men vi får se. :)

Hoppas ni får en supermysig kväll. :)<3

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: JVS

Jo där har du faktiskt lite rätt! Resultatet av henne näs operation blev bra. Men jag tycker ändå att hennes förra näsa var mer henne!

kramkram

2008-07-29 @ 22:34:06
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Postat av: NADJA

why thank you my little princess :) <3

2008-07-29 @ 22:50:33
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: emilie

svar: Haha, tack så mycket! ;*

2008-07-30 @ 13:33:59
URL: http://blommigaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0