Nattmarathon.

Shohohoho! :)

Om cirka ett dygn bär det aaaaaaaaaaaaav. :D Gud vad kul det ska bli!
Funderar lite på kläder och sådant som ska med. Jag har inte börjat packa än, men det ska nog inte ta så lång tid.

Sitter i mitt rum och har ett litet KENT-marathon. Det är mest tack vare Emelie (spaceship.devote.se) som skickar massa braiga låtar på msn. Tack, du är bäst! :D





Älskar verkligen låten "Ingenting" som var en radiohit. Den är superbra! :)

Ber om ursäkt ifall det ser ut som en 10 åring på crack som har skrivit inlägget, men jag är rätt pömsig. ^^

Skriver nog lite innan jag åker. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah tack själv! det var så lite så liksom.



socker, pärlor och vy från ett luftslott är också himlans bra, om du inte har märkt det så gör du det snart haha :D nästan alla deras är bäst iofs :P



som sagt: ha det så kul i turkland :D

2008-07-13 @ 00:40:19
URL: http://spaceship.devote.se/
Postat av: Emelie

SVAR: haha, varsågod :D jag med. otroligt fina båda två. "gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin" haha han knarkar också. inte musik dock ;)

2008-07-13 @ 01:06:47
URL: http://spaceship.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0