Negativt v.s. Positivt.

Negativt
Solbrännan verkar vilja försvinna.
Gymnasieångesten.
Jag kommer antagligen inte ha tillräckligt med pengar till Turkiet.
Jag hittar inga vita shorts.
Min bror går mig på nerverna.
Katterna får äckliga fästingar hela tiden.
Grannarna håller aldrig käften.
Jag känner mig ohyggligt ful. (det går i perioder)
Det har fortfarande inte ryktats om någon TH konsert i Sverige.
Min iPod högtalare låter cp.
Fiskmåsar. (I have my reasons)
Crowned.

Positivt
På söndag åker jag äntligen till Turkiet.
Katterna. (de gör mig jämt så glad)
Tokio Hotels music, får mig att må bra.
Annan bra musik.
Jag har en god kladdkaka hemma.
Och antagligen så finns det cola kvar.
Jag har fått bytt ut örhängena, så nu kan jag ha vilka jag vill!
Vädret är fint, hoppas det inte går över till regn bara.
Johanna kommer hem, så jag får snart äntligen min digitalkamera. (lagom till Turkland)
Jag kommer hem från Turkland ganska lagom tills nästa månadspeng.
Project Runway.

Lite åsikter om livet i olika synvinklar moahahaha. Trevlans.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0