Pictures from Turkey!





Jag och Mic, taggade för en vecka i solen på Arlanda flygplats!


The beach, första dagen. :)


Vackra blommor, i närheten växte det även bananer.


Söta Mic med sin t-shirt som hon var tvungen att bada i. Stackaren hade ju bränt sig!


Jag och Mic på hotellrummet. Klädda i vitt och rött, den turkiska aftonen till ära. :)


En av de roligaste händelserna på resan - Våran kamelridning!
Helt klart värt 50 spänn. Denna bild är hemsk på oss när man kör close-up. ^^


Titta här, så fina konstverk kökspersonalen gjorde av meloner!


Fruktmarknad.



Längst fram - Turkish Delight, turkiets klassiker!
Sedan även massa nötter och kryddor. De som har starka färger är faktiskt te! :O


Det blev en del spelande av kortspelet nollan/dam vid poolerna. :)



En rolig syn må jag säga. Vi strosar runt bland affärerna i staden, och helt plöstligt ser vi en liten kanin sitta helt solo på en väska och käka sallad.^^  Inte kopplad eller under uppsyn eller någonting!


Visst måste jag väl få skryta lite med min lyckade solbränna. ;)


Haha, playboyshorts. ^^


...Och här har vi Eva till vänster, och Karl-Bertil till höger!


Väl på flygplatsen redo (eller inte...) för att åka hem, var ju planet självklart nästan 2 timmar försenat. Då fick vi spendera lite tid på flygplatsens BK och spela kort och yatzy.


Mic lyckades få en hyvens bra bild på mig på flygplatsen i Izmir. Här ser man ju åter igen att jag har blitt ganska brun! :D

Där avslutar jag bilderna. Är det något annat ni vill se (jag har ju 333 bilder) så får ni säga till. Då har jag bl.a lite på utsikten, hotellrummet, mat, egos (^^) med mera med mera. :)

Ha en fantastiskt bra dag.<3

Puss och kram!


OH NO! I allmost forgot! Bilden på personen som ansvarade för säker hälften av våra skratt där nere...


UMUT!
Haha, jag vet att det inte är värsta bra bilden, men nog var det inte lätt för oss att smygfota. Menmen, picture yourselves en mänsklig kamel så kanske ni fattar. :)

Kommentarer
Postat av: Kex

Fan va kul vi hade den veckan xD Undrar hur Umut mår! Vi alla måste åka utomlands någon gång :D

2010-03-18 @ 17:09:20
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0