Regnet det bara öser ner...

Godmorgon, goddag!

Trevligt väder, right?
Vaknade faktiskt av regnet som smattrade på fönsterrutan, och utanför på gångvägen.
Det har tydligen hållt på såhär hela dagen. Det hade ju varit trevligt om solen hade vart framme, då kanske vi hade fått sett en fin regnbåge. Men icke.
Grått, mulet och regnigt. En riktig stanna-hemma-dag.
Har du haft det lika regnigt som jag?

Igår kväll började jag må jättekonstigt.
Först fick jag stickande smärtor i bröstet, lite då och då. Sedan i revbenen. Sedan blev jag jättetrött och yr och växlade mellan att vara jättekall och jättevarm.
Först när jag fick i bröstet, blev jag jätteorolig att det skulle fortsätta ut i armen. Jag har hört mycket om att det är väldigt farligt. Men som tur var fick jag inte det.
Efter en natt fylld med märkliga drömmar och lite sovande så hade det som tur var gått över. Fryser lite fortfarande dock, så jag ska nog strax gå och sätta på mig mjukiskläder och sitta och mysa framför teven.
Och pizza, mamma har köpt mini-pizzor, och eftersom att jag inte har fått i mig något att äta än, så ska jag värma mig en och mumsa på. Yey!

I veckan ska jag väl försöka hitta på något med mina vänner, innan jag åker till Turkland med Mic det vill säga. :)

Ha en supermysig dag. <3

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

Ja det får du verkligen försöka göra, annars kommer jag och våldgästar dig och tvingar dig att hitta på nåt med mig! ^^

2008-07-08 @ 20:25:07
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0