Resedagen.

God eftermiddag! :)

Strax innan klockan sju ska jag bege mig av till Mic med mitt lilla baggage. Sedan åker vi till arlanda och tar flyget till Izmir, Turkiet!
Gud vad kul det ska bli, jag längtar verkligen!
Vi kommer till hotellet rätt sent, så jag kommer nog vara jättetrött. Men jag vill inte gå upp så sent för det, jag vill ju ta vara på varenda dag som vi ska spendera där.
Så Mic får inte räkna med en sovmorgon, då vi ska upp och bada och sola hela dagen. :)
Hoppas också på att det finns bra shopping där, det ser jag också fram emot vad Turkiet har att erbjuda handelsmässigt.
Jag vill gärna ha med mig någon typisk turkisk souvernir om det finns. Sådant är alltid kul att ha som minne.

Med mig följer det med klänningar ,shorts, linnen, t-shirts, kjol, badkläder, solkräm, lite smink, hygienprodukter, bodylotion, facecream, lite smink, örhängen, mobiltelefon, iPod... och så förståss; min HP Photosmart R740!



Jag tror det är det här hotellet vi ska bo på. Enligt Mic var det 22 pooler och massor med vattenrutchkanor.
Can't wait to check it out!

Det här blir det sista inlägget innan jag åker. Hoppas ni får det bra hemma i Sverige, och hyffsat väder. (men inte allt för bra! ;])

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ha det bästast :)

2008-07-18 @ 04:05:45
URL: http://egoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0