Söndagssysselsättning - YES!

Hallo meine freunde! Alles gut?

Hehe, som ni kanske ser så försöker jag glänsa med den lilla tyskan jag kan. Men hellre lite och fullkomligt förståligt, en en massa som bara ser ut som massa kladd.
Om ni fattar... Eller? ^^

Vilken latdag idag! Men så tidigt som min dag startades, så tycker jag att det är okej.
Egentligen borde jag städa, huset ser ut som ett bombnedslag! Men jag orkar verkligen inte!
Och vem kan tvinga mig? Juste, ingen. Om det inte finns någon tillgänglig, kan jag slippa tjat och göra det jag känner för istället.
Får ta tjatet när päronen kommer hem. Min bror däremot slipper det, eftersom han far till Spanien med ett par kompisar nu i veckan.
LYCKOSTEN.

Ikväll ska jag vara med Nadja och Julia! :D
Jag blev superglad när Nadja frågade mig om jag ville vara med henne och Julia ikväll, det var ju superlängesedan vi träffades!
Kan faktiskt inte minnas senaste gången... :O
Så vitt jag har hört, så ska vi cykla och bada och kanske köpa glass. Supermys!


juliakrull.blogg.se :D Fast hennes riktiga namn är Jubi, fast hon kallas för Julia. :)


En av mina favoritbilder (som någon annan har tagit, det här fallet är det jag :]) på Nadja. :)
(nadijas.blogg.se)

Can't wait to see you! :)

Puss och kram!


UPDATE:
Märkte ni förresten hur mycket jag använde ordet "super" i stycke tre? xD
Haha.

Kommentarer
Postat av: NADJA

svar: ja ;D tack! haha ja det gör jag. Mm, du passar i lugg :)



Hahaaaa, Jubi! ^^



hehe, jag märkte det.. ;P (a) Men det var bara trevligt! :D <3

2008-07-27 @ 18:53:39
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: NADJA

svar: mm, jag gillar båda! :D

2008-07-28 @ 21:24:39
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0