Tomatröd och pepparkaksbrun.

Shosanhejsan!

Härligt med soliga dagar, right? :)

Kom hem från Emmas landställe för cirka en timme sedan. Vi har haft jättekul!
Vi har spelat massa kort, ätit god mat och solat och badat förståss!
Jag har badat lite varje dag, det hör ju ändå till när det är så underbart varmt ute.
Vi badade ju i havet, så det var jäkligt kyligt måste jag säga!

Som Emma lovade, fanns det snyggingar där. Inte på restaurangen dock, men det fanns riktiga hunks på stranden.
Solbruna och vältränade, med fina ansikten dessutom. Det blir man då glad av! ;)

Som jag har solat! Både igår och idag har jag legat på stranden och pressat och pressat.
Jag har ju fått belöning för "arbetet". Riktigt snygg färg har jag fått på magen, benen, ryggen och armarna. Ansiktet är dock en helt annan historia. Där är jag röd som en tomat!
De har Emma och Mic haft lite kul åt må jag lova. ^^  Men jag känner mig sommarfräsch nu, man ser ju att jag har varit mycket ute i solen, och inte suttit och geekat framför datan dagarna långa.
När jag kom hem hade pappa (som jag hade bett om) köpt en god chokladkaka. Dessutom fanns det iskall cocacola i kylen, MUMS! :D

Imorgon är det Scrubs marathon på sexan, någon som ska titta? :) Det börjar klockan 18.00 och slutar klockan 23.30.
Så om du är ett riktigt Scrubs-fan, don't miss it! ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0