Trist sysselsättning, fantastiskt väder.

Hejhallå!

Jag hoppas att ni har en roligare dag en vad jag har, jag har nämligen väldigt tråkigt.
På internet är allt som jag brukar göra, redan gjort. Inga nya gästboksinlägg, inga bildkommentarer eller nya händelser alls.
Inga spel känns heller lockande.
Funderar på att jag ska baka något... Jag har ju trotsallt inget godis eller liknande hemma. Och någonting måste jag ju ha när jag kollar på Scrubs marathonet ikväll!
Elva avsnitt, härligt härligt. :) Då får jag ju åtminståne göra något som piggar upp mitt humör.

Inatt hade jag gymnasieångest. Tänk om allt blir fel, tänk om jag ångrar mig, tänk om det inte passar mig alls, tänk om jag inte får några nya vänner... Tänk om, tänk om. Det känns så himla jobbigt, och drar verkligen ner mitt humör några extra snäpp.
Tur att det är en bra bit kvar på sommarlovet att njuta av. Jag ska försöka att ha så roligt som jag bara kan.

Inte nog med all tristess, så tror jag att en av mina bästa vänner är sur på mig. Jag har ingen aning om varför. Men visst blir man lite orolig när hon svarar på allas sms förutom mina...
Hoppas att jag bara inbillar mig, för jag orkar verkligen inte vara osams med någon nu. Jag är iallafall inte det, jag känner ingen anledning till det. Och på senaste tiden har jag försökt att "not make a big deal out of things"  så att säga. Jag hoppas att allt löser sig, hur det än är. Men vem vet, allt kanske redan är bra? Det skulle nog vara det allra bästa, tycker jag. :)

Berätta gärna om eran dag, så jag får lite att läsa! Lite sysselsättnings-tips, skulle också sitta på sin plats. ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

Klart du kommer att få nya kompisar, hur kan någon inte vilja bli kompis med dig? :)

2008-07-08 @ 20:19:35
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0