Yo, Marie's in da house!

Hej, hur mår ni?

Jag hoppas åtminståne att ni mår bättre än jag.
Jag har vart sjukanmäld både idag och igår. Jäkla hals! Halsmandeln har varit jättesvullen och det har gjort ont hela tiden, men speciellt när jag sväljer. Det gör fortfarande ont, men jag är på bättringsvägen.

I onsdags, hade jag prov i matte och idrott. Båda proven kändes bra.
Men dagen efter (igår) så messade Anna mig och berättade att jag hade fått MVG- på matteprovet, bäst i klassen! :D Jag blev förståss jätteglad.

Mindre glatt besked idag dock. Jag öppnade min groupwise för att kolla min mail, och såg att jag hade fått tillbaka en rättad laborationsrapport från våran ekologilärare... KOMPLETTERA!
Det hade fattats en del punkter, så han kan inte ens godkänna mig i ekologi förens jag har fixat det. Hur fan ska jag kunne skriva en diskussion? Det GÅR inte. >.<
Pappa ska iallafall hjälpa mig när han kommer hem, så det känns bra.

Fick ett trevligt besök nyss av Nadja, Emma och Anna. Det piggade upp mitt humör lite att få besök.
Tack darlings! :)

Ha en världsbästig dag! :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Julia

ha ha X)

2008-11-03 @ 21:46:22
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0