Yummy,yummy,yummy I got love in my tummy!

 


Ibland är lite magkärlek tillräckligt för att göra en glad!
Ikväll bakade jag världens godaste muffins. Jag använde ett vanligt sockerkaksrecept (+ en halv sats) och blandade i lite krossad mörk blockchoklad.
Sedan hällde jag det i en muffinsplåt med plats för 12 muffins och ploppade i några hallon i varje.
Till det blev det blue fruites te i min finfina kattkopp som jag fick i födelsedagspresent av mormor för några år sedan. Min ultimata tekopp! :)

Idag hade vi vårat första prov i växt- och djurliv. Det gick faktiskt rätt så bra, så nu är jag lugn över det iallafall. :) Det känns väldigt skönt!
På onsdag har vi idrottsprov i muskelstyrka, så att vi ska kunna få våra gymkort till gymmet på skolan. Tills torsdag har vi en inlämningsuppgift i engelska, det ska vara en uppsats på 300-600 ord. Och tills fredag ska vi ha skrivit en labbrapport i ekologin.
Egentligen ett kretsloppsförhör imorgon, men jag fick inte tag på arbetsmaterial... :/ O well, life goes on!

Ha en supermysig kväll!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jaa, den var ju apakul xD

tack! :)



åh, vad mysigt det såg ut! Jag skulle inte banga på en sån muffins..

2008-10-13 @ 20:45:55
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Micmic

gott ;P världens godaste te<3

2008-10-14 @ 14:47:40
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Micmic

haha, aa :D

2008-10-14 @ 20:06:13
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0