Tyckte att mitt dagens inlägg behövde sällskap i dagens-kategorin...

So there you have it, peeps! :D Enjoy it... or not. :)

Dagens...

Nya: Mitt hår, inte så jätteskillnad, men I love it still om det vill hålla den här gången. You gotta love the volume!

Godaste: Kebabrullen<3

Glada nyhet: De närmsta dagarna bjuder på sol och varma temperaturer, love it!

Sak: En hårcreme jag fick av Linda, luktar typ som sådant där typiskt bubbelgum! ^^

Sötaste: Maximus, ofc. Han är jämt det när han är en del av min dag. :]

Dummaste: Lisa, hon är så jävla kaxig mot Tyson. >.<

Fulaste: Jag med spolar, bomull och plast på skallen. Och plastpinnar. Fulast ever!

Funderare: Hur mycket pengar kan jag spendera? Verkar som om det kommer en del utgifter jag inte hade planerat med...

Spel: Det där jävla spelet på king, mamma och jag är fast! xD

Planer för imorgon: Trotsa min ömma hals och täppta näsa, och bege mig in till stan för att möta ett par klasskompisar. Kanske lunch, denna punkt hänger ihop med dagens funderare you see...

Blä: Vädret!! Det var iochförsig 8 grader ute, men blåsten och faktumet på ingen sol gjorde det hela så himla...blä.

Sukt: Brorsan har en jävla pepsi, och jag får inte smaka! :(

Sista mening för idag i bloggen: Hejsvejs, ha en underbar kväll och ha massor med skoj! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0