BAD PÅ TRINNTORP I TYRESÖ MED DANIELA!




Bild 1) Vår lunch! (+ 1,5 liter cola och lite kinder-choklad)
Bild 2) Feet!
Bild 3) Danonino! ;D
Bild 4) Skuuuuuggooor, läbbigt värre!
Bild 5) Badbarn! :D

Vi hade oss en riktigt härlig baddag på Trinntorpsbadet. Härligt havsbad som var sjukt skönt att bada i, samt mysigt sällskap och goda onyttigheter. ;D Lyckad dag!

Idag gick jag upp innan 9 för att vattna buskar 9-11. Skönt att ha det överstökat! Möjligen var detta sista vattningen, om inte möjligen en gång till... Aja. Vilket fall som helst har jag en hel del ogräs att rensa bort innan jag lämnar in arbetsrapporten. Så det ska jag ta hand om ikväll eller möjligen imorgon kväll eller nästa helg.

Nu ropar mamma att det är dags för omelett! Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: DANI

det var bääääst, vi åker dit igen! :D <3

fast gillar fortfarande inte den sista bilden -.- ^^

2009-08-10 @ 11:45:24
Postat av: Marie

Dani; tyst med dig! den är sötig :D

2009-08-10 @ 13:07:48
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: DANI

hahaha nä xP du är! :P

2009-08-10 @ 18:09:56
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysigt :D

2009-08-10 @ 19:36:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0