Cupcakes; Det är en baksak!

(leker lite med ord i rubriken! ;D)





Hej good-lookers! :)

Som ni ser, så har yours truly bakat cupcakes igen! Det var så roligt och lyckat förra gången så mina omtyckta små bakverk blev gjorda ikväll igen. :) Jag använde samma recept som förra gången (titta tillbaka några inlägg, så finns hela receptet där! förutom några ändringar.

Istället för hackade jordgubbar så använde jag mig utav färska röda vinbär som min pappa plockade på baksidan. Sedan så hade jag mycket mer röd karamellfärg än förra gången och istället för geléhallon på toppen så garnerade jag med klippta marshmallows! Både far och mor sa att dessa blev ännu godare än förra gången. Själv har jag inte smakat så jag kan inte ge er min åsikt än, men jag återkommer!

Blev de inte söta? :) Vad ska de heta? Ge förslag i kommentatorfältet!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nadja

de kan heta fluffigosinosi ^^ hihih! så gosiga

2009-08-16 @ 19:08:55
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0