End of weekend.

Hej, hur mås det? :)

Nu har jag vart på skansen en hel vecka. På torsdagen var jag + 4 andra och studerade älgarna i sex timmar, och på fredagen studerade vi jordekorrarna. Skönt att ha det avklarat för det blev ju väldigt enformigt.. :P Men jag hade roliga personer med mig så det var tur det! :)

Igårkväll så hade vi familjemiddag hemma, brorsan var hemma på permis och mina äldsta bröder kom också över. Maximus hade vi vart barnvakt till på dagen, men han var också där. :) Vi åt lövbiff med kantarellsås och pommes eller bulgur och så en god sallad. Senare gick jag hem till Julia vi tillsammans med Mic och Nadja tittade på "I Am Legend" med Will Smith som är en riktigt bra film. Så jag hade en riktigt mysig kväll! :)


Idag så har jag mest vart hemma och tagit det lungt och på kvällen så åkte jag med mamma och pappa till IKEA. Mamma köpte en ny matta, nya plädar, lampskärm, "coffeetables" i rött och svart osv. Vi ska förnya vårt gamla datarum så att det blir lite mysigt och hemtrevligt där inne! Mamma har satsat på ett tema i rött och svart och det tror jag blir jättesnyggt.

 

Imorgon är det dags för en till vecka med skansen, minus fredag då vi ska till skolan och skriva prov.. :O Hoppas ni får sova gott och så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0