Galet barn?

Är vad du kan kalla mig.

Tog till mig kraft att gå ut och vattna buskar i två timmar, mellan 19.30-21.30. Jag ska rulla upp vattenslangen men hej å hå så ska det krångla och det är ett helt enda virrvarr av hela slangen. Jag drar och jag sliter och efter cirka 10-15 minuter får jag nog. Dessutom hade en hemsk ryggsmärta smygit sig upp i ryggen, och då är jag inte så taggad längre. Muttrar och tjurar för pappa som undrar "varför ingen har tålamod?". Jag har inte tålamod. Speciellt inte när jag får ont i ryggen. Vattningen kan jag ta hand om när jag är på bra humör igen. Imorgon blir det. Tidigt på morgonen eller sena eftermiddagen.

Bilder från idag läggs upp imorgon. Puss.


Kommentarer
Postat av: micmic

då har du väl nu vattnat för sista gången?!

2009-08-10 @ 11:40:34
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0