Landet på Tyresö!









Bild 1: Lisa i bilen på väg till landet. :) Vi hade en riktigt fin kattkör i baksätet!

Bild 2: Siggebus och jag myser. (:

Bild 3: "BAAADAAA!" Maximus som blir skjutsad fram och tillbaka av sin farfar.

Bild 4: Christian och pappa; aka spännisar på bild.. x)

Bild 5: En bra bild på Johan!

Bild 6: Maximus igen, denna gång med chips som faster så gärna bjuder på. :)

Bild 7: Sigge på väg hem. Det är lite läskigt att åka bil men det blir bättre av att ligga i mitt knä! :D

Kommentarer
Postat av: JULIA

jo, men jag tyckte inte att du lät så intresserad dom gångerna jag har frågat dig :O

2009-08-07 @ 00:40:35
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0