Min synvinkel på Boråsresan ; i bilder.





1;  Efter ca 3 timmars bussfärd hade vi en 45 minuters visit på en rastplats i Ödeshög. Ganska ironiskt att stället hette så, då det verkligen var ÖDE där. ^^ Jag passade på att ta denna fina bild vid soluppgången. Älskar färgerna och hur vissa av bilens konturer fångades på bilden

2; In front; Här posar mina polers Jonathan och Angelica, skittuffa! ;) In the back; Anna, Rasmus och Dani som är lite mindre sugna på att agera coola inför kameran. Klockan var ju trotsallt runt 5 - 6 på morgonen..

3; Angelica verkade iallafall taggad. :D

4; Mitt otroligt ickesociala resesällskap Jonathan. Han lyckades dock roa mig genom sitt sätt att sova på. xD Men eftersom jag ville prata också, så ringde jag Dani som satt på en annan buss och höll mig sällskap i typ 43 minuter. :)

5; En giraffmamma med sin "lilla" bäbis innan de fick springa ut på savannen. Adorable!

6;
En stor och en liten kafferbuffel på savannen. Antagligen en mamma med sitt barn!

7; En riktigt fin elefant med några antiloppolare på savannen.

8; Haha this pic cracks me up! Massa små söta apor bodde här och alla såg ut som så. Men den här var bland de mindre.

9; Råcool gibbonapa! Ett riktigt roligt djur, men dock så ser denne filur lite ledsen ut. :(

10; Söta Diana vid lunchen. :)

11; Galet söta björnar som ser ut att sitta i ett fängelse. Ungarna var hur pluttiga som helst när de slogs och brottades. :)

12; Sum c00l guys, typ ett av världens roligaste arter! (pingviner för er som inte ser det..^^)

13; "Ahmen schyrra, bara 5 minuter till...!"

14; ...Och denna bildsession får avslutas med en bild på min fina vän Joss! :)

 
Imorgon börjar en två veckors-studie på skansen för våran klass där vi ska arbeta med etologi (djurens beteénde) under hela tiden. Bland annat ska vi i grupper göra en etologisk studie där vi ska undersöka och anteckna vad ett visst djur gör inom en viss tidsperiod. Blir nog roligt! :)

Ha en riktigt bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: DANNI

HAHAHA (Y) FÖR BILDEN PÅ JONTE! 8D

ingen av bilderna på oss ju! -.-

2009-08-23 @ 22:40:58
Postat av: Nadja

sv: tack ;D den kostar 240 kr

2009-08-24 @ 17:57:57
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0