Nattresa.

Hej folk!

Ett nattinlägg, såhär när det är skolvardag igen? Jo ni ser, att i natt bär det av till borås med alla på spånga gymnasiums naturbrukslinje. Vi ska mötas i skolan senast halv 2, men från och med nu ungefär har den öppet. Så nu har jag suttit vaken här idag. Sov cirka en halvtimme eller så, men that's it. Jag får se om jag kan sova lite på den 6 timmars långa bussfärden...

Annas pappa är snäll och skjutsar oss till skolan, och de kommer väl förbi ungefär kvart i ett. Tur det! Jobbigt att åka kommunalt så här sent. Jag tar med mig kameran så det kommer antagligen upp bilder på söta djur och lite busbilder när folk sover på bussen. ;) Det kommer nog bli kul det här! Hoppas ni har det jättebra, och njut av det förhoppningsvis fina vädret. :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Nadja

hoppas att ni får det kul! :D <3

2009-08-20 @ 21:07:49
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Anonym

sv: tack :D

2009-08-21 @ 22:40:50
Postat av: Nadja

ojdå, det var jag som lämnade kommentaren ovan msn gubben

2009-08-22 @ 18:52:20
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0