Nu far jag iväg!

Go'kväll alla barn!


Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, trots det dåliga vädret. Vad har ni haft för er? Tell me! :)

Själv har jag först ätit mat med mami i farsta centrum. Det blev kinabuffé där jag tog för mig av friterad kyckling, vårrullar, starkt fläskkött, strimlad biff, grönsaker, världens bästa ris och sötsursås. :) Efter det bjuckade mami mig på ett par riktigt billiga, söta och bekväma ballerinisar från Indiska. Eftersom jag var i behov av ett par och sommarsäsongen snart är slut, så var det lika bra att köpa ett par som var billiga, så kan man spendera mer pengar på ett rejält par till nästa säsong!

Sedan träffade jag Dani. :) Vi kollade runt lite i centrum, sedan satt vi och pratade och drack cola (samt en glass för Dani). Sedan promenixade vi i spöregnet med min handduk som regnskydd hem till Anna där vi spelade Buzz! :D Skitakul!

Imorgon förmiddag far jag iväg till årsta-havsbad där Emma har sitt lantställe. Det blir jag, Nadja, Mic, Anna och Emma såklart. :) På torsdag kommer Emmas pojkvän Gustav, Zeus (a friend, old classmate), Marcus (old classmate) samt Gustavs bror Victor. Vi ska grilla på stranden och ha det... ja, bra. ^^ Vi kommer hem någon gång på fredag.

Ha det bra de dagar jag är borta! Puss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

jaså, du vill veta om min dag? okej!



jag vaknade klockan 9:00. Gick upp och åt frukost. Jag hade tänkt duscha men det orkade jag inte. Istället åt jag frukost länge, var inne på internet och tittade på Smallville. Sen sminkade jag mig och klädde på mig. Efter det (närmare bestämt klockan 11:55) gick jag ner till frissan för att möta Mic. Vi åkte in till stan. Där hälsade vi först på Julia på plattan, för att se hur det gick på hennes nya jobb! hon gjorde inte så mycket just då och blev glad när vi kom. När vi pratat med henne lite grann gick vi och köpte yoghurtglass i gallerian. Den var god, jag tog smakerna choklad och skogsbär med krossade nötter på toppen! Vi tog oss en sväng ner till kungsan, men vände så snart vi kommit dit (bara en massa fjortisar ju!). Därefter gick vi återigen till Julias stånd, pratade med henne ett tag. Sen begav vi oss till drottninggatan och kollade runt i lite affärer. Efter en stund började det ösregna, vi beslöt oss för att åka hem. Framme i centrum gick vi till Hemköp, Michan skulle handla ingredienser till middagen hon skulle laga senare på kvällen. Sen gick vi hem till Mic. Där bakade vi scones, drack te och såg på några Love Hina avsnitt!

Väl hemma åt jag middag, som var god men jag blev alldeles för mätt, och efter det tog jag mig en snabbdusch. Sen gick jag för att möta dig, Anna och Mic vid övergångsstället. Vi pratade en stund, mest om saker som rör resan till Emmas landställe. Sen gick vi till mulleparken, där Emma sedan kom och mötte oss. Efter lite drygt en timme gick jag hem och tittade på Stolthet & Fördom som gick på 3an. Den var jättebra, såklart! Sen packade jag grejer inför imorgon och nu sitter jag här.

Det var min dag det msn gubben



Woho, vad kul att du har hittat ett par ballerinaskor! :D

2009-08-12 @ 00:39:59
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Anonym

Hej! Kolla gärna in min bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer snygga och billiga kläder skor och smycken. Missa inte

2009-08-12 @ 01:13:45
URL: http://buyitnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

fil header:D



Nya storbloggen på blogg.se?!

Vem vet. Läs om alla kända bloggare!



www.youlovethem.blogg.se

2009-08-12 @ 01:27:08
Postat av: HERMELIN

fin blogg ! :)

2009-08-12 @ 12:45:23
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: DANI

glass var ett måste ju! :D hahaha undra va annas syster tänkte när hon såg oss x)

2009-08-13 @ 10:59:51
Postat av: micmic

När skulle man lämna in tidrapporten för vattiningen??!!

2009-08-15 @ 14:15:20
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: wey, tack :D hehe ja, om någon förstår hur jag kände mig så är det väl du ^^



hahah ja jag gick och köpte mig ett par till, tycker att fyra armar verkar smartare än två 'nöjda msngubben'

2009-08-15 @ 18:41:15
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0