Dålig uppdatering!

Hej!

Min käre vän Dani påpekade min dåliga uppdatering idag. Så nu skriver jag ett inlägg för skrivandets skull, haha. Idag hade vi kort dag, från 8 10 till 13 00, najs. När jag kom hem tog jag ett bad och satte genast igång att plugga i min ensamma ensamhet, kul. Så nyss förhörde snälla pappa mig på allt, så jag tror jag kan det mesta av det jag behöver kunna. Hoppas provet går bra imorgon så jag kan fokusera på matten sen, livet suger korv med bröd just nu... Suck.

Nu belönar jag mig själv med lite nya och gamla godingar på spotify, lovely. Älskar spotify, it's great! Senaste favoriten är fireflies med owl city som en viss liten tyresöbanan har smittat mig med. Den är en glädjespridare och riktigt beroendeframkallande enligt myself! Take a listen to it. :)

Snacka om att jag räknar varje dag fram till jullovet! 3 prov och 8 skoldagar kvar. Längtar som en gris! Då ska jag komplettera julhandeln, hitta något fint att ha på mig, umgås med underbara vänner, baka, kolla på kalle anka, äta julmat, dricka julmust, ha det riktigt nice och försöka tränga bort skolarbeten så mycket som mitt samvete tillåter mig. Usch, jag längtar så det är inte riktigt klokt. Alla som vill umgås med någon kan alltid höra av sig till mig, jag vill ha ett socialt lov med många händelser. :) (Hoppas, hoppas att det blir kallare och mysigare snart...)

 

Juste! Jag är i princip klar med mina julklappar + att jag köpte ett par uggskopior i mörkbrun mocka i lördags! Superfina och riktigt sköna. :D Me so happy. Nä, det får vara allt för idag. Ha en bra kväll! <3


Kommentarer
Postat av: DANI

owl city - fireflies <3

2009-12-07 @ 22:12:17
Postat av: Marie

DANI; You infected me!

2009-12-07 @ 22:14:25
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Haha åh nej :(

2009-12-08 @ 00:14:43
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

lyssnar på den nu, den var bra :) och lite julig ^^ men det är väl för att det snart är jul som jag tycker det..



åhhh längtar också till jullovet!!!

2009-12-08 @ 16:19:25
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

på tal om spotify, blev jag påminnd om BAJS I BASTUN och sitter nu och asgarvar för mig själv hahah

2009-12-08 @ 22:41:28
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0