Erik motherfucking Grönwall!

 

Yes, som de flesta av oss kanske vet så blev Erik Grönwall vinnare av idol 2009! Han var fantastiskt bra igår, men det var Calle också! Erik regerade med låten ovan, "Show Must Go On" av Queen, och Calle med "Rock'n'roll" (?) av Led Zeppelin. De var bra i båda sina låtar, men de glänste verkligen i dessa. Jag tror nog att  vinnarlåten var snäppet mer "Eriks låt" och det kan ha vart det han tog hem allt på. Förutom att texten var slibbigt cheezy så var den faktiskt helt okej jämfört med tidigare år!

 

Nä, nu ska jag se till att få någonting att äta. Idag ska jag nog baka lussebullar senare och ikväll får vi se vad som händer. Kanske börjar plugga, eller så hittar jag på någonting skoj! Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Nadja

I agree with you!

2009-12-12 @ 16:12:26
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0