Farsta Centrums mellandagsrea in my ass!

Hejsansvejsan!

Idag var jag i centrum med Nadja och Mic för att kolla in deras mellandagsrea. Helt jävla dum bara! Det fanns nästan ingenting fint som var i min storlek. H&M:s rea sög som vanligt, de har nästan bara fula grejer som är nedsatta jämt! Och på Gina Tricot trängdes folk, och jag hittade inte ens mina future omtalade lacktights. x) Hittade inga fina tights någonstans! Dock så fanns det velvettights (sammetstights) som var rätt cooliga, men självklart fanns de bara i bamsestorlekar på både BikBok och Cubus, om man inte ville ha typ blå eller lila. Men hur ofta använder man det liksom? Aja, det var en snäll dag för min arma lilla plånka, men mitt vill-ha-begär på snygga kläder blev inte lika glad.

 

Efter det gick vi hem till mig för att kolla lite recept till nyår. Vi 3 kom iallafall fram till någon god kycklingpasta rätt, och sedan panacotta till efterrätt. Maja nappade också på det, så återstår det bara vad Julia tycker (om man i hennes fall byter ut kycklingen mot exempelvis quorn). Men vem tycker illa om pasta? ;) Och hemgjord panacotta är gaaaleeet gott. *dregel* Sedan planerade vi även lite andra saker, vad vi ska göra o.dyl. Det gäller bara att stämma av med de andra, men det ska nog gå bra! :) 

Imorgon kanske jag ska träffa Mic och Nadja igen, och på kvällen ska jag och familjen hem till mormor och morfar. Morfar (egentligen är han min låtsasmorfar, men för mig är han bara morfar!) fyller hela 93 år imorgon, så det är ju klart man måste följa med då! 93 år är ju inte lite direkt, och om jag är på humör så säger jag ju inte direkt nej till tårta, haha. I veckan har jag ju nästan ingenting planerat, förutom potentiell bio, så om folk har tråkigt så kan de gärna höra av sig till mig, om de vill. ;D I'll be waiting. ;)

Ha en mysig kväll, pyss!

 


Kommentarer
Postat av: maja

jag håller verkligen med om rean i farsta c! totalt värdelös! :@



svar; hihi tack! :D känner mig helt wild and crazy x)

2009-12-27 @ 18:30:55
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: JULIA

Tack! :)

2009-12-28 @ 01:43:19
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0