Hej, mitt vinterland!

Helleeeuw däääär!

Hoppas det mås bra i stugorna. Stockholm bjuder på kallare och kallare temperaturer ständigt. Imorse var det runt 7-9 minusgrader och nu har det passerat 11 minus. Haha, kanske det här blir en väder-blogg? ;)

Vad har ni gjort idag? Själv vaknade jag vid 11 av ett sms från Emma som ville mötas och köpa kläder i centrum. Dryga timmen senare möttes vi. Emma hittade en fin klänning och ett par leggings och jag köpte mig en ny foundation (hur säger man foundation i bestämd plural-form? Foundationerna? ^^) och en ny mascara. Mascaran testade jag precis och den är superbra, och kostade bara 115 kronor! Jag är supernöjd. Sen köpte jag också lite stuff till middagen idag. There will be champinjoncrepes. ^^ Justja, klämde in lite nintendo wii bowling med mamsen också. Ikväll har jag ingenting bestämt, men vi får se vad som kan erbjudas. Kanske en lugn hemmakväll (ovanligt?) eller så hittar jag på något skoj. We'll see.


Mascaran. Loreal Telescopic Carbon Black, rekommenderas!



Emma med sin Gustav.



Jag och Emma. (haha, får väl bjuda på denna.)



Mina ganska-nya-skor är awesome i all tjock snö. <3



Från min balkong. Isn't it pretty?



Lilla Busan på balkongen.


Snart är det crepes-time, hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0