"Jag pulsar genom snön...!"

Hej alla snölyktor, what's crackalackin'?

I förmiddags mötte jag Mic och Nadja för att åka in till Sickla Köpcenter. De skulle kolla efter julklappar, och Mic hittade... en haha. ^^ Själv så framkallade jag 4 stycken bilder i Farsta C som jag ska sätta in i ramar och ge 2 var till mina bröder. Bilderna blev faktiskt riktigt fina, och det kostade bara 6 kronor per bild. Very cheap, I think! Eftersom jag rapporterar om vädret varje dag så måste jag ju påpeka att snömängden är mer än någonsin i år, lovely. <3 Hej, julstämning!



Haha, min fot i snön igen!



Sickla var vitt.



Sötnosar!

(Vatten)Pipan! :)

 



Mickliiii.


Snart ska jag återgå till fudge-bakandet, när smeten har gått ner till 49 grader dvs. ^^ Lägger upp bilder och recept om de blir bra. Höres! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha :P :D

2009-12-20 @ 18:32:33
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: Hehe tack! ;D

2009-12-20 @ 20:05:23
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0