Juldagen.

Tomtens verkstad. ^^

 



Jultomten kom! :O


Nathalie fick maaassa paket. :) "Varför får jag ingen docka? Jag har ju önskat mig det!" ^^



(Min) Hemgjord mjuk kanelkaka med apelsinglasyr! Ser kanske inte så lovely ut, men den var faktiskt rätt god.



Supersöta Urax!



Yes, det var då min julafton i ett par bilder. Tog tyvärr inga kort på mina julklappar, och har heller inte orkat göra det efter, hähä. ^^ Och förutom Kalle Anka, julklappar och fika har vi ju självklart ätit massa julmat, fruktsallad, sjungit snapsvisor med mera. En mysig julafton som den ska vara hemma hos mormor min! Och alla blev glada över sina julklappar som de fick av mig. Allt grubblande och funderande kanske var värt det ändå?^^

Mina julklappar:
- Pengar
- En skön ziptröja
- Vita hipsters
- Bomullspyjamas
- Hello Kitty pyjamas (like YEAH)
- 3 pack Hello Kitty mysstrumpor (like YEAH)
- iPod Touch 8 gB :D :D :D (som jag tyvärr inte kan använda pga min segodego dator :/)

Idag har jag bara vart hemma och chillat, och haft det allmänt extremt jättetråkigt. Bara glott på burken och suttit vid min virussmittade cp äckel dator. Nu visar de "Narnia - Häxan och Lejonet" på 4an och jag hade väl tänkt att se på den om jag kan koncentrera mig, haha. Imorgon blir det annandags-fika hos min farbror som vanligt, och på söndag ska nog jag och Pipan kolla in mellandagsrean. Håller tummarna på att weekday har snygga jeans kvar i min storlek då! Vill ha mig ett par vanliga blåjeans i stuprörsmodell, och nu på rean ska man ju verkligen passa på.

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nadja

:O bra klappar, speciellt ipoood! :D NICE!



hahah jag kollade också på häxan och lejonet xD ^^ eller aa, halvkollade iallafall. :P

2009-12-26 @ 00:14:38
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0