Just another tuesday.

Hejhallå!

Har ni haft en bra dag? Idag har jag faktiskt inte gjort så speciellt mycket. Vaknade rätt tidigt och gick till centrum med mami där vi kikade i affärer, mami köpte klappar till papi och så åt vi lunch på BK. Jag inhandlade även min choklad och engelsk konfekt till papi, höhö. Sen vid tre gick jag till gymmet och tränade med Pipan. Det var faktiskt skönt att träna även fast jag inte direkt hade någon vidare lust innan. Men det är så det brukar vara, det gäller bara att masa sig ner och så känns det ofta riktigt värt det efteråt! Nu blir det ingen träning förens efter julhelgen, jag får se när jag kan få med mig mina träningskamrater. ;D Man vill ju bli av med alla hundratals kilon man lägger på sig på julen.. ^^

 

Imorgon ska jag joxa och slå in resten av klapparna och sen på eftermiddagen kommer bröder med barn och sambo hem till oss för att fira jul innan, eftersom Christian ska fira jul hos sin sambos mamma om jag har förstått det rätt. Så Maximus ska få öppna alla klappar som han får från oss. Vi ska även äta julmat och det förvånar mig inte om det blir lite spel i form av wii. Senast så tyckte ju Christian att jag var rådålig på bowling så att nu vill jag knäppa honom på näsan! Fick ju faktiskt 267 p senaste gången jag spelade med papi. ;)

 

Såhär "snygg" var jag efter jag hade tränat idag.. ^^



Vår förträffliga julgran! Lyckades däremot inte få någon bra bild på den. Utan blixt - suddig, med blixt - förlorar "den naturliga skönheten". xD Haha.


HEIPPA!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Träna = så snart som möjligt!! ^^ xD vi får kolla när dom öppnar igen :P

2009-12-23 @ 10:52:53
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Naima

Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hudtips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 19:29:40
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0