Kreativitet?

Hej!

Sitter och funtar på de sista julklapparna som ska fixas. Till mormor/morfar och farmor ska jag faktiskt göra egna julklappar. Jag tror nog att det blir varsin burk med lemoncurd + en burk päron/choklad-marmelad, båda finns det recept på i Allers. Lemoncurd ingredienserna finns hemma, men det finns ingredienser till marmeladen som jag behöver köpa. Så det får jag bege mig och göra imorgon tror jag, eftersom jag ändå ska framkalla lite fina bilder på brorsbarnen som jag ska ge till mina bröder. Till de behöver jag fixa lite fina ramar och sätta dem i. Det borde väl ändå bli rätt uppskattat? :)

Jag skulle också behöva/vilja köpa ett långt svart linne samt lacktights.. Men då rinner pengarna gärna iväg. Någon som vet vart man kan köpa ett par schyssta lacktights som inte är allt för dyra? Haha, egentligen vet jag inte varför jag skriver detta inlägg men det kan ju vara pga att jag har riktigt jäkla tråkigt! Jag har börjat blivit redigt rastlös den senaste tiden, typiskt då att jag inte planerar in något skoj. Det var ju för väl att jag tränade i förmiddags, så blev jag åtminstone av med en smula energi. Och imorgon ska jag ju som sagt handla så då håller jag mig ju sysselsatt på så vis. Hm, det är så tråkigt att bara skriva massa ointressant text så det får ploppa upp en bild också;

Årsta havsbad, tagen i somras.


Kommentarer
Postat av: Nadja

vilket underbart inlägg och oh, vilken intressant text! 'nöjda msn-gubben'



sv: Taaaack :D hehe, ja verkligen! ^^

2009-12-19 @ 21:54:55
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: danni

köp inte på lacktighs på newyorker, mina gick sönder på en gång -.-' men de finns typ överallt så de är inte svårt att hitta ^^

2009-12-20 @ 13:07:23
Postat av: Emma

Det e nog väldigt snöigt där nu :)

2009-12-22 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0