New computaaaah!

Hejsan!

Hoppas att allt är bra. Nu vet jag att det var ett tag sedan jag skrev, och jag har ingen riktig anledning om varför. Men guess what? Nu sitter jag, för första gången, och skriver på min nya laptop! Det är nämligen som så att när vi var och firade min morfars 93 åriga födelsedag så var min mosters kille helt galet snäll och GAV mig en laptop som han inte hade användning för längre. HELT gratis, jag behövde inte betala en krona! Och den funkar ju prima ballerina också, så nu funkar det jättebra att dona med min iPod likaså med att den är helt virusfri vilket känns som rena rama lyxen. It's great!!



Igår var jag med Nadja och Mic nästan hela långa dagen. Först var vi på gymmet och tränade vid 2 tiden, och vid 5 gick vi ner till centrum för att ge affärerna en chans till. Nadja ville ha något fint att ha på sig på nyår och jag letade efter mina jäkla lacktights. Vi lusade igenom nästan varje affär och om det fanns några så fanns det nästan bara i L och XL. Typiskt! Förutom ett par på Kappahl barn som var riktigt snygga, men de fanns bara i strlk 152 och jag kunde knappt röra mig i dem, haha. Varken Nadja eller Mic fick med sig något för den delen heller. Istället köpte vi cola, chilinötter och godis som vi skulle ha senare när vi tittade på film. Vi tittade på "En geishas memoarer", och den var lika bra som vanligt.



Idag är jag sjukelisjuk så jag var hemma istället för att umgås med mina vänner. Är det inte typiskt att man börjar må dåligt nu när det är lov PLUS att det är nyår imorgon... Hmpf. Men förhoppningsvis mår jag lite bättre imorgon. Ikväll vid 5 ska the new year crew åka till länna och handla snacks och alla ingredienser till maten som vi ska äta. Mys pys! Whoops, nu har detta inlägg blitt lite för långt. Hoppas ni får en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Nadja

WOHO, DATOR!!!!!



hahah så jävla synd att vi gick hem med en massa läsk och godis istället... xD centrums fel ju :( 'kastar bajs på centrum'

2009-12-30 @ 22:06:47
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: braaa 'msn gubben'



Taaaaaaack! :D

2009-12-31 @ 10:41:45
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0