Slippery tuesday!

Hej allehuuupa!

Hoppas ni har haft en bra dag. Det skulle jag nog säga att jag har! På dagens tredje lektion (sällskapsdjur) hade vi prov, vilket kändes jättebra. Jag fick även tillbaka prov i mikrobiologi samt projekt och företagande vilket båda resulterade i vg, och det är jag nöjd med!

 

Vi var några stycken som sket i sista lektionen (matte..) men det visade sig att den vilket fall som helst var inställd, så det gjorde ju inget, hehe. Då åkte vi in till Kista för att kolla in den nya gallerian där. Det var stort och det fanns massvis med butiker. Själv blev jag småkär i New Yorker som hade massa snygga kläder, som dessutom hade otroligt bra priser. Jag hittade min nyårstubtunika (eller vad man nu vill kalla det) som var svart med paljetter på bröstet. Den kostade bara 139 kronor och hade dessutom en skitsnygg form. Jag fick även med mig ett apsnyggt linne som påminner lite om Ed Hardy's kläder (som jag har velat haft ett bra tag) och detta kostade bara 99 kronor. Köper du ett linne från Ed Hardy får du betala cirka 700 spänn och det har jag faktiskt ingen riktig lust med.. ^^


Efter det åkte jag hem, åt lite mandarin och kladdkaka och sedan begav jag mig till gymmet och tränade med Nadja. Det var riktigt skönt att träna igen eftersom vi inte hade gjort det på ett tag. 1,3 km uppvärmning på löpband, 3x10 på 3 st benmaskiner, 3x10 på 2 st armmaskiner, 4x20 på situpsmaskinen och avslutade med att springa 2 km i högt tempo på löpbandet. Nu är jag supertrött och har ont i benen, men det är så värt det.

Haha, jag har ramlat flera gånger idag. Först när jag gled en bit till skolan, sedan när jag tvingade mig upp på en slags backe på väg hem och sedan när vi gick hem från gymmet (farliga hinder you know). Clumsy me! Nu ska jag kolla på tv och plugga lite smått på glosorna till imorgon.

Puuuss!


29/12-2008.. Helt otroligt att det såg ut så. Ser mer ut som en fin vårdag istället för en vinterdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0