Söndag är en tråkdag.



Ibland är farsta fint. Då är det frost på tak och kylig luft. Snö är inte att räkna med så vi borde hoppa upp och ner utav glädje när klimatet är som på bilden. Du fina svenska, kalla, snöiga, mysiga vinter som en gång fanns, vart har du tagit vägen? We miss you!

Söndag equals plugg. Jag har mikrobiologi/djursjukvårdsprov på tisdag (flervals-prov, tack gode gud) och vill gärna göra bra ifrån mig, lite klurigt att plugga dock när man har svaren på frågorna, men inte frågorna. Mr. Klantarsle has done it again! Jag hade ändå annat att läsa på så det går ju, rent teoretiskt, att plugga. Egentligen skulle jag ha bakat lussebullar idag, men det får bli en annan gång. Juste, matteprov på torsdag. Jag känner för första gången på länge att jag nöjer mig med G i matte. Döda mig om ni vill men så är det, haha. Ikväll blir det pizzeria middag då mamma inte är hemma. :P Haha. Ha en bra dag. Och förlåt för att jag skriver jordens tristaste inlägg.


Kommentarer
Postat av: Nadja

jag förlåter dig :)

hehe nejdå det var jätteroligt!!! :DDD

2009-12-06 @ 20:21:39
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0