Tionde December Tvåtusennio

Haj halleu!

Torsdagen har vart ganska bra för mig idag, faktiskt. Gick upp vid halv 11, och sedan gick jag med mami till centrum. Hon bjöd mig på bk-mat och så bytte jag pappas julklapp (från flickan som lekte med elden till en live dvd med Bob Dylan).

 

Efter det åkte jag till la escuela (började 10 över 1, nice!) och började skoldagen med att få tillbaka samhällsprovet. MVG! :D "Mycket god analys" stod det på slutet, och jag blev så glad och lättad. Så nu tror jag att jag får behålla mitt betyg, och det känns riktigt skönt. Nu behöver jag aldrig plugga samhälle mer i hela mitt liv! :D *LYCKA* Efter samhällslektionen så hade vi matteprov, vilket var relativt enkelt. Det såg ut att vara G-frågor men kan man få mer så har jag nog en chans på VG, men den som lever får se. :)

 

Efter jag hade väntat på att mina kära kompisar skulle avsluta sin hundlektion, så åkte jag, Anna, Dani, Jossan och födelsedagsbarnet Angelica för att fira henne med middag i stan! Så vi satt på kungshallarna och mös. Det blev heta diskussioner men jag tycker vi hade riktigt trevligt! Jag åt kycklingfilébitar med pommes och bearnaisesås, och cola förstås. Yum. Jag älskar mina vänner!

Det är himlans avslappnande att slippa plugga idag, jag behöver inte plugga förens på söndag (är jag duktig börjar jag på lördag). Och på torsdag är det avslutning, så jävla sköööönt! <3

 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

 

Tyvärr så tänkte jag inte på att ta med mig kameran idag så ni får en smula äldre, men ack så söt, bild på min älskade Angelica som fyller 17 år idag! :)<3


Kommentarer
Postat av: DANI

jaa de va myys! :D

vi borde göra oftare >:

2009-12-10 @ 22:23:15
Postat av: michaela

Finfin heder :D:D

Juste.. hahah xD hel knäpp färg!!

Hihi, tack :P jag funderar också på det men mamma är lite emot :/

2009-12-10 @ 22:25:22
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0