Yes Man!

Hej!

Idag hade vi allaktivitetsdag i vår skola. Våra mentorer sa då att vi kunde få göra i princip vad vi ville om vi lämnade in intyg med förälders underskrift.

Först var jag med mamma i centrum och åt lunch, kebabtallrik. :) Efter det kollade vi runt och jag fick ett par skor från Scorett, Donna Girl av mamma. De hade kostat 899:- men var nedsatta till 270:- :O Stööört billigt! Skorna är suuupersköna.

Senare vid 15:40 tittade jag, Anna, Angelica, Jossan, Diana, Malvina, Jonathan & Rasmus på "Yes Man" med Jim Carrey på sergel biografen. Filmen var skitrolig, och det var några i biosalongen, så vi pretty much levde loppan där inne. :D Hahah, roligt hade vi iallafall och filmen rekomenderar jag verkligen för er som inte har sett den. :)

När jag kom hem pluggade jag lite; vi har ett hemprov i matte som ska vara inlämnat på fredag och jag vill verkligen göra bra ifrån mig. Igår började jag även plugga lite inför växt- och djurlivsprovet som är på onsdag. Ett VG står på spel, och jag vill verkligen få det på provet för att kunna få det i betyg när kursen är avslutad. Jag kan redan en del om groddjur, allways something. ^^

Ha en superkväll. <3

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: micmic

låter kul...

2009-01-22 @ 15:05:56
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Micmic

Nej, det försöker jag inte. Men om ni redan hade bestämmt er att göra något så skulle du inte ha "planerat" något med mig.

2009-01-22 @ 21:44:10
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

Såklart jag fattar vad du menar men du kunde ju ha smsat mig på morgonen istället för att göra det sent efter bion. Man får använda hjärnan ibland..

2009-01-23 @ 11:50:28
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0