Haha, what's the deelio?

Hej internetgeeks! ;D

Hoppas allt är bra med er. Som vanligt har jag inte mycket att berätta, vilket är den vanliga anledningen till att jag inte skriver på flera dagar. Det händer ju inte så mycket...Jag är ju ensam hemma och alla närboende kompisar är antingen bortresta någonstans eller så jobbar de. Även mamma och pappa är på landet. Egentligen hade jag tänkt att följa med, men jag har ett jobb som "blomvattnare" hos min kompis Emma. 

I förrigår var jag iallafall med Maja och Julia. Vi var först i centrum och checkade in rean. Med mig hem fick jag en söt, vit kjol från BikBok som tidigare hade kostat 149 kronor som jag fick betala 37 kronor (!!!) för. Även ett jättegulligt, vitt hårband med en stor detalj på för 39,50 kronor som tidigare hade kostat 79 kronor. Efter det så gick vi hem till Julia där vi umgicks en stund och spelade sällskapsspel! :D Kvällen innan det tog vi ett underbart skönt kvällsdopp. :)

Haha, just nu är min äldsta bror Johan här och ehm...umgås med några polers. En av dem tittade på mig... Och sedan kom han upp i mitt rum och typ sa att "han måste säga hur jävla söt jag är" fast än att Johan blev lite putt på han då..^^ Sen kramade han mig! xD Senare kom han upp IGEN med Johan, då Johan berättade att hans kompis ville hälsa på mig (som om han inte redan hade gjort det? xD) och så sa han IGEN att jag var skitsöt. Awkward! xD

Imorgon ska jag iallafall hoppa in i bilen med Christian och lilla Maximus, och så ska vi åka in till landet en dag + en natt och sola och bada. Det ska bli supermysigt! :D Ska ta fina bilder då, som ni får se när jag kommer tillbaka på lördag. :)

Ha det bäst, och ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha ojoj marie, kanske borde satsa? ;)

2009-07-18 @ 00:40:24
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: DANI

hahahah fail hans kompis! xD

var han söt btw?? ;)

2009-07-19 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0