Long day.

Hejsan, hoppas allt är bra!

Igår var en lång dag. Jag blev väckt av mamma innan 11 så att jag skulle göra mig redo att åka till farmor som fyllde lika mycket som en gb-glass igår (tänk på den du!). Vi åkte också och köpte lite dricka som hon behövde, och jag köpte 5 jättefina gladiolusblommor till henne, 3 rosa och 2 vita. :)

Vi kom till farmor vid tolv och sedan droppade folk in. Jag satt mest på en stol och stirrade så tillslut vinkar min farbrors fru med handen framför mitt ansikte. xD Och jag ryckte till som bara den! Fy.. xP Alltså, det var ju trevligt där men...Ja ni förstår säkert.

Sedan var jag så snäll att jag diskade ALL disk, vilket tog ungefär 1,5 timme! :O Sen när klockan nästan var 21 så åkte vi äntligen hem! :D Då fick jag donken mat. :) Det var jätteskönt att få komma hem och slappa, och sedan soooovaaa.

Ikväll ska vi umgås lite, jag och lite peeps. :) Hoppas ni får en trevlig dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

2009-07-27 @ 14:53:50
Postat av: micmic

haha, visst har jag ;P Blir det FB på onsdag eller på torsdag?!

2009-07-27 @ 16:22:39
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0