Marie+nagelexperiment=not a good combination!

Efter att jag nu i veckan lyckades hyffsat med en lite roligare nagelstyling än att bara måla en simpel färg på naglarna, kände jag för att ta det ytterligare ett steg. Röd grundfärg och söta vita streck på så att naglarna skulle se ut som små polkagrisar.

Resultat: It didn't go well. Allt slutade med att jag blev galen för att de flesta streck blev råfula (såg ut som om en femåring hade vart i farten) och de kladdades ut så fort jag rörde mig. Marie went insane och försökte ta bort kladdet med varmt vatten, tvål och skrubbandes (VI HAR INGEN NAILPOLISHREMOVER ELLER ACETON) vilket resulterade i ÄNNU mer kladd. Då bestämde jag mig för att lacka det rött och låta det vara så. Och efter all frustration så blev inte ens det så fint som det har potential att bli. Får finpolera det imorgon innan jag åker till stan och möter Dani.  



Mer komplicerat än så kan jag tydligen inte prestera! Prickar är ju ändå rätt sött,
får kanske lägga till det på det röda? Repeat I know, men bättre än inget. Or maybe
I will leave it like this, who knows.


Förlåt för ett slarvigt skrivet inlägg, men till mitt eget försvar så är klockan över 3 och jag har haft frustrerande nageläventyr och en not-so-good-day. My bad, jag bättrar mig till imorgon. NU: SÄNGEN.

PUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0