Ti-i-i-i-ired.

Hej hallå, haft det bra? :)

Igår så hade jag, Dani och Anna tjejkväll hemma hos mig då mamma och pappa är på kryssning till Riga. Det var super mysigt! Vi åt chips, drack cola, kollade på Paris my new BFF (haha), andra skojiga program, rökte vattenpipa och kollade på ungefär halva Twilight. Natten slutade vid 4 och då blev vi riktigt trötta! ^^ Dani är kvar, och snart kommer Anna the expressbud med donken mat till mig. Får dåligt samvete att hon köper mat till mig och vi inte ens ska sällskapsäta. ^^ Hon fick en femma som tack för besväret! ;D

Idag ska jag käka middag med Emma, för min del blir det nog en smarrig yakitori från Sam & Co. :)
Bilder kommer nog senare idag, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

De är luuuuuuuungt marie! x) (y) du får köpa till mig någon gång.. ^^

2009-07-08 @ 15:23:35
Postat av: micmic

ååå, jag vill också vara med och äta från Sam&Co :(

2009-07-10 @ 12:52:54
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Dani

kvällen ägde med dej och anna! :D

haha ditt golv var skönt att ligga på xP (Y)

2009-07-11 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0