Blah.

Hejsan svejsan tjohejsan!

Hur är läget?  :) Med mig är det bra, har vart hemma hos Mic med henne, Anna, Emma och Emmas pojkvän. Vi har kollat på "Twilight". Dock så såg jag den i lördagsnatt, men det gjorde inte så mycket. Kan fortfarande inte komma över hur grymt het Edward är där vid restaurangen, mjaauu! Och hur snygg baseballscenen är. :)

Efter det så spelade vi både "Guitar Hero Band", ni vet det som har gitarr, trummor, bas och mikrofon? Micken struntade vi dock i, ingen gillar ju att sjunga på GH haha. :P Myspys var det där iallafall, och jag ska antagligen träffa Mic senare också, sitta ute någonstans och prata eller så. :)

Något som jag inte har sagt är att jag är kattvakt åt Julias fina katter Boris och Thea i två veckor, så där vid mitt på dagen pallrar jag mig över för lite matgivning, vattenbyte samt kel med dem förstås. Idag blev jag däremot lite förvånad då varken Boris eller Thea visade sig, utan en annan svart katt satt på en av köksstolarna och blängde på mig när jag hällde upp mat. Han åkte ut med detsamma, och han var inte det minsta motstretig. Han bara hängde där som vi hade vart polers hela livet! ^^
Men Jullebulles katter är supermysiga, och blir glada när jag kommer och kelar lite med dem, men ännu gladare när jag häller upp maten haha! :D

Nehepp, det var allt viktigt/oviktigt (avgör själv!^^) som jag hade att dela med mig av idag. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: micmic

Förlåt att det inte blev av igår men vi åt så sent men idag kanske vi kan träffas på kvällen :) Vi måste ju ändå prata om onsdag!

2009-06-16 @ 11:30:35
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det later som att du skoter detdar finnemang :D

2009-06-19 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0