FASHION AGAINST AIDS.







På första bilden har jag på mig en body designad av Katy Perry, som jag köpte igår för 149 kronor, linnet som är designat av N.E.R.D för 98 kronor samt den cooliga t-shirten designad av Tokio Hotel för 149 kronor fick jag hem på posten idag. Samtliga plagg är då designade för H&Ms kampanj Fashion Against Aids och 25% av priset går till kampen mot aids. Detta innebär att jag har hjälpt till med 99 kronor i kampen, yäy. :)

Kom ihåg att det inte är försent att bidra, och tänk också på att du själv får ett snyggt plagg designat av en reeeal celeberty, hehe. ;)
Och samtidigt är ju plaggen billiga, så vad har du att förlora?



"Just wrap it up! One night isn't worth the rest of your life."

- Katy Perry

Kommentarer
Postat av: micmic

hahaha xP så jävla kul!

2009-06-07 @ 17:24:05
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0