MIDSOMMAR.

...Firades på landet med mamma, pappa, bror Christian, brors sambo Linda, brorsson Maximus, moster Carina, mosters sambo Micke, gårdshunden Jenna samt bror Patrik (aka bajskorv).

Det blev midsommarlunch, firandes vid midsommarstången med andra tyresöfolk och grillning på kvällen. Sedan blev det en het diskussion då jag, pappa, Christian och Patrik spelade ett spel kallat "Orangino". Vill ni veta varför, får ni pröva spelet själva...Herrejesus! Jag hade iallafall en trevlig midsommar, och en bild från idag (midsommardagen) visar att jag fick en ny BFF (haha) också. Fast det har jag ju förstås alltid förstått. ;)








1; Cheers! Mousserande jordgubbsvin. ;D

2; Christian vid midsommarfirandet.

3; Den vackra midsommarstången! FYI, midsommarstänger symboliserar det manliga könsorganet, det ni!!

4; En facinerad Maximus. Jag tror att den intresserade blicken var riktat både mot de som spelade instrument och sjöng, men även bullarna och festisarna som nog syntes till där. Godisgrisen himself!

5; Alla av oss, förutom Linda, Maximus och Patrik hoppade säck i olika heat. Jag kom tvåa (men killen innan mig hoppade i heat långt innan. Han var typ tolv och hoppade med de som var 15-25. Hmpf, lättare när säcken passar bra ju.. xP)
Bilden är anyways på Christian (ingen tog bild på mig, buhu!) som helhjärtat kämpade sig i mål då han slog en kullebytta på slutet när han ramlade. :P haha. Placeringen var lite småluddig.

6; Ni ser, ni ser! Lilla Jenna kom själv upp och gosade i mitt knä sådär. Vi hade riktigt trevligt på morgonen när vi låg och solade på altanen på hennes filt. :D


Hoppas att ni hade en mysig och bra midsommar, puss!

Kommentarer
Postat av: micmic

Japp, så skönt!

2009-06-21 @ 10:34:39
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0