RUBRIK.

Tjoflöjt, haft en bra dag? :)

Själv har jag varit en riktig hurtbulle. Jag gick upp cirka halv 9, åt frukost och vattnade buskar i 2 timmar. Jag har alltså trädgårdsarbete på mitt område som sommarjobb, tjänar då 100 kr/h. :)

Efter det så tog jag det lungt ett tag, innan jag satt ute på tomten med mamma och åt pannkakor som hon hade stått och gräddat, yum! :D

Sedan begedde jag och Mic oss mot centrum. Jag hittade lyckan på H&M där jag äntligen var tillräckligt noggrann för att få med mig ett par snygga, vanliga, vita shorts (98:-). Även ett par söta hårspännen i form av vita rosetter, supersöta! (29,50:-)

Imorgon blir det upp samma tid som idag, eftersom det står GRÖNA LUND på schemat! :D Jag är superexcited, längtar efter klassiker som pop expressen och berg och dalbanan, men även den nya Insane som verkar riktigt häftig. :D Anyhow, jag åker dit med Nadja, Mic, Anna, Maja och Julia! :) För några av oss blir det iallafall att stanna till 23 då de stänger och eftersom vi är där från att de öppnar kl 11 så blir det 12 timmar på nöjesparken. Hur kul som helst! Kameran åker med (and I will be carefull!) så lite fina bilder kommer nog upp. :)

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0