Sött!








På första bilden är det min bror Christian som håller i sin (och min) brorsdotter Nathalie, och min bror Johan som håller i sin (och min) brorsson Maximus. :)

Andra bilden föreställer Nathalies proffsiga fotografering av sig själv, väldigt lyckat haha! Söt är hon ju iallafall. :)

Tredje bilden är på otroligt charmiga lilla Maximus, eller "Masis" som han själv säger. ^^

Fjärde bilden är på "Farbror Johan" som håller i lilla Maximus, otroligt sött det med men min favorit är nog ändå den femte bilden på Christian och Nathalie.
Helt underbar bild! :)

Vi hade alltså en mycket trevlig familjekväll  på lördagkvällen och alla syskon, mamma och pappa, brorsbarn samt brorsan Christians sambo var samlade och vi hade mexikansk mat i form av tacos; skal, tortillas, köttfärs, grönsaker, riven ost, salsa och dipp. Sedan bakade jag en grym kladdkaka med lite riven mintchoklad på toppen som serverades med hallon och vispad grädde, YUMMY!

Imorgon ska jag till Mic, där även Anna och Emma ska befinna sig. Vad jag har förstått det så ska vi kolla på film och spela spel, mysdag med andra ord!
På tisdag ska jag antagligen dra mig in till staden och träffa söta Daniela. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0