SUMMAAAA<3

Goddagens, goddagens! :)

Alltså vädret!! :D Jag är så himla glad och varm. ^^

Gårdagen spenderades mestadels med mor. Vi gick ner till centrum där jag köpte en skitsöt bikini från H&M. Sedan fick jag ett par asacoola pjucks av mor som finns att köpa på DinSko, de tänker jag nog inviga imorgon! Sedan satt vi också ute i solen på Majas Café som ligger på torget i farsta centrum, där åt jag hallonpaj med vaniljsås och drack cola. :)
Samma dag på kvällen satt jag, Nadja och Mic ute på Mics baksida och drack "dgd", åt bullar, snackade och så spådde Mic oss med tarotkort. En trevlig dag allt som allt!

Idag cyklade jag och mor ner till dreviksbadet (aka drevan) i hökarängen och tog årets premiärdopp. Lite snopet att första doppet inte kom fören nu, men det har ju inte vart varmt så speciellt länge... Sen åt vi jordgubbar och köpte lite mat i centrum efter det (dessutom fick jag en rea tee från gina tricot!). Efter så hade jag, Anna, Mic och Nadja vattenballongkrig! Det var typ superkul. :D :D


En trött Marie! Rufsig i håret, osminkad men med lite mer färg på kinderna. Fräsigt! Tee'n är från Gina och kostade 49,50 kronor. Rean är redig den, så passa på att handla!


Ett stycke brun arm! :D



Ett stycke suddig bild på mina nya pjucks! De kostar 349 kronor, finns i färgerna svart och tan och man kan som sagt köpa dem på DinSko. De har fått in massvis med snygga grejs där, så där lär du hitta någonting som du gillar! :)
(Bilden är lånad från DinSko.se)


Imorgon ska jag och några vänner åka till Emmas landställe och bada, sola och mysa hela dagen! Det ska bli supermysigt och jag ska allt ta många dopp och bli en hel del brunare. Dessutom är jag förberedd med cola, rostbiff och potatissallad. :) Och min nya, svarta bikini från H&M! Bild på den kommer kanske så småningom. :)

Ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: micmic

ja, det kommer fler gånger och vi måste ju bada i drevan också ;P

va fina skorna var!!

2009-06-24 @ 23:04:00
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: hihi, tack ;D

2009-06-25 @ 00:01:13
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: micmic

ja, det kan vi göra :D Måste börja fixa min cykel isåfall och se till att sebbans lås inte sitter på xD

2009-06-25 @ 12:06:16
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0