Tääääävling!

Som trogen läsare av gaybloggaren Amir var jag inte sen att upptäcka hans senaste tävling! Självklart bestämde jag mig för att delta i denna tävling som innebär att vinnaren får ett presentkort på H&M! Ett mycket generöst pris måste jag säga, och inte kan jag göra annat än att hålla tummarna på att han väljer mig. :)
You go boy, riktig schysst verkligen! :D

(och yes, jag känner att man inte behöver kyssa bakdelar för att kunna ha en chans, ville bara hålla det nice and simple! Holla!)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag lottar nu ut 1500:- att shoppa loss för. Antar endast 15tävlande, så först till kvarn! Gå in på min blogg för att tävla. LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-16 @ 14:36:15
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0