:)

Tjohej!

Idag mötte jag Julia, så gick vi ner till centrum tillsammans. :) Det var kul, för det känns som om det var jättelängesedan vi träffades! Vi hade lite catching up to do, och så shoppade vi förståss. :) Med mig hem fick jag ett par spetsleggings från Gina Tricot för 79 kronor på rea, t-shirt från H&M herr 49,50 kronor på rea, 2 bh:ar från cubus, hårband med rosett från H&M för 19,50 kronor och en chokladkaka från lidl. ^^ Samt köpte jag colasmak till våran soda stream som mammsen köpte igår, lycka! :D Det blir faktiskt riktigt smaskig läsk av det hela. ;) Fort går det också, och det är även bättre för naturen än sådana flaskor som man köper i affären. (: Nu på kvällen så ska jag nog mest ta det lungt, äta en god middag, kika på Beck och äta lantchips. Myssöndag med andra ord! För den intresserade så tänkte jag lägga in ett recept på en enkel och framförallt god panacotta om en stund. :)

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: JULIA

förlåt för att jag var pain in the as på H&M haha. <3

2009-03-15 @ 18:01:36
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0