Lördagens.

Frukost/lunch: Ost- och skinkomelett med tomat och en cola i glasflaskform! ;D

Duktiga: Gymmade. :)

Besvikelse: Det var visst inte idag jag skulle på bio med Nadja och Mic. Det är nästa lördag. :p

Godaste: 1,5 rad marabou frukt och mandel. Det första jag åt, najs!

Låt: Uprising - Muse (är det alltid nuförtiden<3)

Success: Med hjälp blev jag virtuell miljonär på vem vill bli miljonär- dvd spelet! (3 mille, jaao)

Äckligaste: Massa fucking ölrapar i vardagsrummet, euw.

Sällskap: Pipan på gymmet. Tack vare henne tränade jag idag!

 

Klädsel: Först myskläder lodis-style och sedan ribbade, svarta strumpbyxor och vit/blå huvtunika från carlings.

Dryck: Cola. (duh?)

Turd: Turd.

 

Hjärntrallare: I'm gonna be (500 miles).

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0